امیر حسینامیر حسین، تا این لحظه: 15 سال و 7 ماه و 25 روز سن داره

امیر حسین منصورفر

دلنوشته های مامان امیر حسین

1390/10/20 11:56
نویسنده : مریم سلطانی
362 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم.قشنگم.عمرم.نفسم.امیدم.قشنگترین بهانه زندگیم.امیر حسین خوبم

میخواهم بدونی که مامانت همیشه عاشقته عزیزمقلبماچ

راستش این روزها که حرف زدنت داره شبیه آدم بزرگها میشه تصمیم گرفتم خاطرات کلمات تو رو ثبت کنم

مثلا قبلا به افتاده میگفتی اففافه ولی الان درست تلفظ میکنی

خب راستش میخوام وقتی بزرگ شدی بدونی که کلمات تو چه شکلی بودند اینهم نمونه کلمات ماندگار تو:

ماشین:آواوا گاهی هم آبابا

آقا:آگاییگا

نمیخوام:منیخوام

نمیام:منیام

وقتی هم خیلی کوچیکتر بودی به اردک میگفتی اردت

به پارک میگفتی پارت

و حالا کلمات قصار تو:دیگو دیگو داگو دیگو دست و دیگو

ق/ ق/ یا گ/ گ/

کارتون مورد علاقه تو در سن 3 سالگی:مو مو در جزیره

خواننده مورد علاقه تو:اندی و آهنگ حنا

و البته حمید عسگری و هلن(آهنگ فقط تو نیستی)

وتنها دوست صمیمی تو دانیال

و از دوستان خانوادگی هم که عاشق خاله خاطره هستی

کیانا را هم خیلی دوست داری

به اتوبوس زرد خیلی علاقه داری

از اسباب بازی هایت ماشین های کوچولویت را بیشتر دوست داری و مخصوصا ماشین پلیست را

تلفن را دوست داری و اغلب تو جواب تلفن خانه را میدهی

از غذاها پیتزا رو خیلی دوست داری

و شیر کاکائو نوشیدنی مورد علاقه تو هست

از سریالها رازهای پنهان رو خیلی دوست داری با اینکه در سن تو نیست و میگی مامان بذار رازهای پنمانو ببینم بعضی وقتها هم میگی مامان بیا گو ایونجی شروع شد

اینها رو نوشتم برای اینکه خودم هم یادم بمونه که تو توی این سن چه جور بچه ای بودی

شبها دیر میخوابی

راستی یادم رفت بگم که بدون نانایت هم اصلا خوابت نمیبره

نانای تو یه جورایی همه دنیای تو هستش خیلی دوستش داری

الان کار با کامپیوتر را یاد گرفته ای و خودت اونو روشن میکنی و فیلمها و کارتونهای مورد علاقه ات را باز میکنی و میبینی

در کل من خیلی از تو راضی هستم عزیزم با اینکه شبها کمی دیر میخوابی اما بهترین پسر دنیا هستی

خیلی مهربونی و من با تمام وجودم عشق تو رو احساس میکنم

دوستت دارم

به قول خودت آی باو یو یعنی همون آی لاو یو

میبوسمت عزیزم .الهی همیشه شاد و موفق و سلامت باشی.دوستت دارم

با تو میمونم....

واسه همیشهقلبقلبقلبماچماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)